неделя, 26 юли 2015 г.

  
          


   

 ЗАЩО" SKINNY FAT" МОЖЕ ДА БЪДЕ ПО-ОПАСНО ОТКОЛКОТО 

                 ЗАТЛЪСТЯВАНЕТО

д-р Марк Хаймън обяснява състоянието при което имаш наднормено тегло и начален диабет,той нарича с думата ДИАБЕЗНА-това е спектър на дисбаланс,вариращо от леко инсулинова резистентност към начален диабет тип 2 в пълен разцвет.
ДИАБЕЗНА състоянието може да увеличи риска от инсулт,някой видове рак,сърдечни заболявания и депресия.Може сериозно да понижи качеството на живот.
Това,което много хора не знаят,че опасност съществува и за хората с нормално или поднормено тегло,те могат да страдат от ДИАБЕЗНА и всички останали последици за здравето.
Беше създадено ново определение за хората слаби,дори кльощави отвън,но имащи мазнини в коремната област отвътре.TOFI/Thin Outsite,Fat Insite/ Д-р Джими Бел даде описание на нездравословно слабите хора-Тези хора имат нисък индекс на телесна маса,но много малко мускули.Те поддържат нормално тегло,докато развиват отвътре ДИАБЕЗНА.
Може би познаваш някой,който винаги яде каквото иска и остава слаб и ти може би завиждаш,че може да изяде парче шоколадова торта,без да се тревожи за килограмите си.
Те биха могли да се занимават с бързо ходене или йога,но те лрядко се занимават с упражнения за натрупване на мускулна маса.Въпреки,че са със средно или по-ниско тегло,често нямат мускулен тонус.Те често изглеждат изморени,измъчени и бледи.
Те имат метаболитни функции на човек в пред диабетно състояние и състояние с наднормено тегло имат ниска мускулна маса,възпаления,високи триглицериди,нисък добър холестерол,
висока кръвна захар и високо кръвно налягане.
Ако си с наднормено тегло или затлъстяване си наясно с последствията.За съжаление TOFI,s
често не са наясно,че могат да страдат от същите последици,което създава за  кльощавите-дебели хора по-голяма опасност от останалите,защото мазнините,които натрупват са скрити в белите обвивки на жизнено важни органи,прошарва мускулите,които ги задействат и се появява в мускулната обвивка на сърцето.Тя е тази мазнина,която изпраща химични сигнали,които в крайна сметка водят до инсулинова резистентност,диабет и сърдечни заболявания и е много по-опасна от мазнините в трапчинките на тялото ти.
Няколко килограма повишено тегло на корема,докато останалата част от тялото ти е слаба
може да означава че си TOFI-СЛАБ ОТ ВЪН НО ДЕБЕЛ ОТВЪТРЕ.Необходими са лабораторни тестове,които могат да покажат,че дори при нормално тегло има високи триглицериди,нисък добър холестерол,части от висок холестерол,висока кръвна захар и инсулинова резистентност
За съжаление,ако човека има нормално тегло лекарите може да игнорират тези знаци и се получава голям риск от сърдечни заболявания,начален диабет,рак и много други по-неприятни болести.
Помисли върху това лекарите не са обучени,нито платени за диагностика и лечение на най-голямото хронично заболяване,което заедно с тютюнопушенето причинява почти всички болести на 21 век,включително сърдечно съдовите заболявания,инсултите,деменцията и дори рак
ИЗПОВЕД НА ЕДИН БИВШ TOFI
Някога бях TOFI
Денят ми започваше със закуска от грозде,ядки,сладолед.
Аз измислих Oreo бисквитката със сладолед.
През 1970г децата се прибираха от училище и получавах огромна купа сладолед и торба с бисквитки OREO
На 18г аз станах вегетарианец и мислех,че гигантските бисквити направени с пълнозърнесто пшенично брашно,парченца шоколад,мед и орехи са здравословна храна.
Всяка вечер сядах с могили от фъстъчено масло върху филии хляб
През 80-те беше времето на  храните с ниско съдържание на мазнини,,а храните като мед,кленов сироп бяха здравословни храни.
Това е времето когато правителството насърчава ежедневният прлием на 8-11 порции ориз,зърнени храни,хляб и тестени изделия.
Това истина ли е?Повечето от тези зърнени закуски съдържат до 75%захари,това не е закуска,а десерт дори пълнозърнестите.
Както професор Дейвид Лудвиг от Харвар обича да казва:Ако ти се яде купичка корнфлейкс без захар или купичка захар без люспи от царевица това е едно и също за твоят организъм,той не прави разлика.
Като възрастен аз продължих моята любовна афера с въглехидратите.
През повечето нощи аз правех мой собствен хляб и тесто за пици и паста.
Правех за децата палачинки и вафли облени естествено с кленов сироп
Аз постоянно жадувах за въглехидрати.Не осъзнавах,че съм пристрастен към храната,не осъзнавах,че е променен моят вкус към храната,химията на моят мозък,хормоните ми,обмяната на веществата ми,пъпките ми.
Дали има статистика в България,която да покаже колко  брашно и колко захар са изядени средно от 1 човек?
 И се променях с годините-бях малко слаб определено TOFI С ЛЮБОВНИ ДРЪЖКИ
Оле-ле!Като оставим естетиката настрана,аз имах синдром на хронична умора.
Чувствах се като лайно.Захарта и някой други неща хвърляха тялото ми  в дълбока дупка.След това всичко се разби.Имах обриви от гъбички под очите и сърбеж в места които не ми се споменават.Стомахът ми беше все подут и не можеше да смила храната ми.Мускулите ме боляха и аз тънех в мозъчна мъгла.
Разбрах,че моята диета с ниско съдържание на мазнини и бгата на въглехидрати ме превръщаще в човек слаб отвън,но дебел отвътре
ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО TOFI ЗАПОЧВА С ПРОМЯНА НА ТВОЯТА ДИЕТА
Независимо дали си с поднормено или наднормено тегло,последствията могат да станат опасни.Но има надежда.Правилните храни могат да ти помогнат да постигнеш правилно тегло.Рецептата е подобна на тази за хора с наднормено тегло-стани слаб и строен и здрав и поддържай идеалното тегло.
За да направиш това ще искаш да се съсредоточиш върху истинските пълнозърнести храни.Всяко хранене трябва да съдържа просто протеин и да е без глутен,никакви зеленчуци със скорбяла-КИНОА,ЧЕРЕН ОРИЗ,ЕЛДА-във форма на пълни зърна,СЛАДКИ КАРТОФИ И ЗИМНИ ТИКВИ,ПЛОДОВЕ С НИСЪК ГЛИКЕМИЧЕН ИНДЕКС КАТО  ЯБЪЛКИ КРУШИ ЯГОДИ ИЛИ НАР.бОБ И БОБОВИ РАСТЕНИЯ.
ЗДРАВОСЛОВНИТЕ МАЗНИНИ се превърнаха в един от най-лесните начини  за нормализиране на теглото,получаваш нежна кожа и се чувстваш добре.
Имаш 1 порция здравословни мазнини-например 1/4 авокадо или 1 супена лъжица зехтин екстравържин,орехово масло,сусамово масло,кокосово масло екстравържин илия ядки  или семена ,масло като бадемово или кашу с всяко хранене.
Никога не пропускай хранене особено закуската.Внимателно подбирай тази важна храна-например авокадо и омлет от белтъци.
Познавам много жени,които казват аз мразя да закусвам и смятат,че с това намаляват калорийният прием за деня и ще отслабнат,напротив това ги кара да ядат много повече през останалата част на деня.Всъщност правилната закуска усигурява нормализиране на кръвната захар през деня
В помощ при борбата за промяна на здравният статус е ПРОГРАМАТА ЗА ДЕТОКСИКАЦИЯ  FOREVER CLEAN 9
Възможно ли е само след 9 дни да се чувствате и да изглеждате по-добре? ДА. Програма Клийн 9 може да ви помогне да поемете по пътя към своята по-здрава и по-елегантна същност. Този ефективен и лесен за спазване режим ще ви предостави необходимите инструменти да започнете да преобразявате тялото си още днес!
Доказаната прочистваща програма Клийн 9 е първата стъпка към създаване на постоянни навици, които ще ви помогнат същински и трайно да контролирате теглото си. Тя е в основата на Форевър Ф.И.Т. и целта й е да ви доближи възможно най-много до оптимално здраве, чист организъм и по-елегантна и стройна фигура
Бързо-само 9 дни,лесно,храна  която можеш бързо да приготвиш и изядеш дори на работното място и е здравословна и вкусна
Свържи се за информация с консултант по здравословно хранене за безплатна консултация
на адрес pette@abv.bg
26.07.2015г