неделя, 9 август 2009 г.

ШЕСТО ЧУВСТВО


Преди време бях недоволна от моя живот,работа и лични контакти.Затова започнах да правя промени.Променях работата,начина си на живот,хората с които се срещам,но пак не харесвах резултата.Тогава научих,че за да променя света около себе си,трябва първо да променя самата себе си.Научих го по трудния начин,след много грешки.Ако ти го чуваш едва сега и го направиш,ще стане много по-лесно.Има много книги по тази тема.Всеки ще ти препоръча различна книга.Възможно е да прочетеш доста от тях докато попаднеш на твоята-тази която достига до съзнанието и подсъзнанието ти.Ще го забележиш още на следващия ден,защото този ден ще е различен.Ето и основната тема по която искам да пиша за нашето вътрешно аз,за онази част от нас,която има много повече информация,отколкото си мислим.Въпросът е как използваш този вътрешен глас.

Но преди реално да започнеш да го слушаш ти трябва първо да развиеш увереност,че го чуваш правилно.Има много вицове за тези,които не са го разбрали правилно.Ето и конкретен пример:"Твоя син ти заявява,че не иска да ходи на училище.Готов си да избухнеш и да насвяткаш едно конско,но...В този момент нещо в теб трепва.Сякаш го чуваш или изплува една мисъл-момчето има проблеми в училище.Трябва светкавично да предприемеш нещо,защото той чака от теб нещо повече.Не знам какво ще измислиш в такъв момент,но ще ти кажа какво отговорих аз-Не се бой,нищо няма да ти направят учителите,на тях им плащат за да те подготвят за живота,а той е доста по-сложен от училището.Какво мислиш,че направи той?Повече не се оплака.Разбрах,че думите ми силно са му въздействали,когато сподели че трябва да ме вземат за мотиватор в гимназията."

Това разбира се е по-лесният вариант-твоето дете,което познаваш добре с всички ежедневни проблеми.Но какво ще направиш с напълно непознат.Предстои ти делова среща.Човекът се интересува от твоите продукти и сте си уговорили среща.Как да направим срещата успешна?Ето моите малки тайни.Преди срещата се подготвям внимателно за да направя най-доброто първо впечатление.После се отпускам и мислено пресъздавам срещата,какво точно казвам и какво ми отговаря моя гост.И сега най-важното накрая той задава ключов въпрос?Ето моето подсъзнание ми дава възможност да имам предимство.Аз знам какво ще ме попита и имам време да приготвя своя отговор,така,че да го убедя и спечеля.Сега съм на крачка от победата.Остава минута преди срещата да застана пред огледало и да си кажа заклинанието-"Аз знам,че той не иска,но аз ще променя неговото мислене сега!" Сега съм напълно готова,можеш да ме питаш,да аз победих.Защото имам силен съюзник моето вътрешно чувство,което тренирам редовно и затова никога не ме подвежда.

Искаш да си добър родител,да имаш дълъг и щастлив брак,много приятели,успешен екип и отличен бизнес-тренирай редовно.

Имаш въпроси?Намери ме на pette@abv.bg

9 коментара:

  1. Петя, твоето чувствено "обучение" ме трогна, прочетох го няколко пъти и след малко ще го копна за своя употреба и размисъл. Винаги актуална и искрена, благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  2. Правилните отговори на нашите въпроси са и най-често и очевидните. И именно поради тази причина биват подминавани.

    Радвам се за теб Петя. Успех и щастие :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хареса ми!И как точно се тренира шестото чувство?

    ОтговорИзтриване
  4. За развитието на интуицията и вътрешното виждане има конкретни практически методи, това не е привилегия само на група "феномени":


    http://www.google.bg/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=3&url=http%3A%2F%2Fwww.pe-bg.com%2F%3Fcid%3D3%26pid%3D22490&ei=8hGAStS-LNqhjAf5po3xAQ&usg=AFQjCNFfPkabMYGKq6OftjhvpCgK5IBx3Q&sig2=PCWO8TlIGdn7K1Ekh11dHA

    ОтговорИзтриване
  5. Кратко, ясно и точно в дебрите на психологията!
    Благодаря, Петя!

    ОтговорИзтриване
  6. Доколкото те познавам НЕ

    ОтговорИзтриване