неделя, 9 октомври 2011 г.

КАК ДА ПОДДЪРЖАМ ИМУННАТА СИ СИСТЕМА













Често задават въпрос как да поддържам имунната си система в края на годината,когато има изтинки и грип.Последните изследвания дават много начини да сме здрави
Например едно изследване сочи ,че хората с дефицит на витамин Д имат 11 пъти по-често заболяване от грип и настинка.Приемането на витамин Д понижава заболяванията през зимата.
Искам да споделя с вас има много прости неща,които може да направите и много добавки,които може да приемате.
Нека първо да поговорим за контролираните противогрипни ваксини.Съществува полза и риск от всяка медицинска процедура.
Съществуват 2 факта при използване на противогрипна ваксина.
1.Центъра за контрол на заболяванията препоръчва-за високо рисковите групи-ваксината не е необходима за всеки.Ключовата група,която би имала полза от ваксината са здравните работници с директен контакт с пациенти,бременни жени или грижещи се за деца под 6 месеца,деса и възрастни над 24год. в подчертано медицински условия като астма,сърдечни заболявания и диабет.Ако не попадаш в описаната група помисли два пъти преди да направиш ваксина.
Повечето от ваксините съдържат живак,като консервант.Така е с болшинството ваксини.
Ако си бременна жена или болногледачка трябва да настояваш за такава доза ваксина,която не съдържа живак.За жалост има много малко такива ваксини.Затова ги препоръчвам само в краен случай.
Но независимо дали ще направиш ваксина или не ти трябва да поддържаш имунната си система с натурални продукти,които ще ти помогнат да се предпазиш от грип.
РАЗБЕРИ НЕКА ХРАНАТА Е ТВОЕТО ЛЕКАРСТВО
1.Пий много течности,особено топли.Със сух въздух отвън и вътре през зимата има условия за обезводняване.Приемайки адекватно количество течности даваш възможност на организма да се поддържа в добро състояни,както и имунната ти система.Приемай супи и бульони.Повече пресни зеленчуципрез седмицата.Билкови чайове.Джинджифил и Ехинацея
са добър избор.Носи шише с вода винаги със себе си.Въздържай се от концентрирани сокове и подсладени напитки.Захарта е опасна за имунитета.Когато пиете сок,го разредете с 2/3 вода.
2.Пробвай всеки ден да промиеш ноздрите и устата си със солена вода.Мека солена вода,ще предпази от бактерии.1-2 пъти дневно е достатъчно.
3.Намали приема на захар колкото по-малко толкова по-добре.Това включва сладките и десертите-бялото брашно и рафинираните зърнени продукти бързо се превръщат в захар
Доказано е ,че рафинираната захар спира за час имунната система.
4.Приемайте протеини на всяко ядене.Протеините са градивните елементи на тялото.Това включва имунната и детоксикиращата система.Протеините са важни за всяко ядене и закуска.
5.Приемай чесън,джинджифил,лук и много подправки в храната.В супата или постните зеленчукови ястия,най-добре като зърна в сосовете.Чесънът и лукът имат широк спектър антимикробно действие
6.Яж плодове и зеленчуци с ярки цветове-те съдържат витамини-А и С и фитонутриенти,които подпомагат имунната система.Използвай повече листни зелени зеленчуци в суров необработен вид-броколи,брюкселско зеле,пипер,сладки картофи и пюрета.Целта е 3-4 пъти да ядеш плодове и 4 и повече пъти зеленчуци дневно.



7.Отдели време за достатъчен сън.Сънят дава почивка и възстановява тялото.



Без достатъчен сън имунната система е нарушена.Максималните имунни функции са невъзможни.Вкарай ги в добър ритъм,като си лягаш на време,по-рано през тъмните зимни нощи.Целта е 7-8 часа сън за да премахнеш стреса от дневните занимания.Важно е умът да си почине добре.



8.Прави физически упражнения редовно-30-45мин. дневно помага на имунната система.



Не прекалявай с тренировките до изтощение,защото това въздейства зле върху имунната ти система.



Итака да обобщим какви добавки могат да се добавят към менюто ти.



1.Минерали и мултивитамини.

2.Витамин Д3.

3.Витамин С. 500-1000мг дневно с храната и закуската подкрепят имунната система.

4.Цинк освен като добавка можеш да го наваксаш с приемане на морски храни,червени меса и тиквено семе.30мг-дневно

5.Пробиотици-добрата чревна флора,означава здраве и добра бариера срещу патогенните микроорганизми.Избери добри добавки,такива които съдържат 5-10 милиони организми в капсула.

6.Рибено масло-от стари времена е помагало за добро здраве съдържа витамини А и Д и защитава имунитета.
Забележка-болните с автоимунни заболявания не трябва да приемат антивирусни и антибактериялни билкови чайове.

За да изберете най-добрите натурални добавки препоръчвам да влезете на стр.
www.flp.bg

където ще намерите всичко необходимо,обадете се за да получите указания как да поръчате.

Петя Попова

консултант








сряда, 5 октомври 2011 г.

ИЗКУСТВЕНИТЕ ПОДСЛАДИТЕЛИ СЪБОТИРАТ ТВОЯТА ДИЕТА.









Няма никакво съмнение за това,което причиняват изкутвените подсладители.Винаги ми е било смешно да видя огромен човек да си поръчва в Макдоналдс-Биг Мак или някой специалитет диетична кола.Намирам също за странно,че рядко виждам слаби хора да пиятн диетични безалкохолни напитки.Така започнах да се чудя за връзката между диетичните напитки , изкуствените подсладители и напълняването.Проучих много изследвания в подкрепа на тези изводи.



Първо,Проверявайки много храни установих,че много от тях съдържат изкуствени подсладители.



Второ изследвания показват,че тялото при мисъл или миризма на храна отделя пълен набор от хормонални и физиологични връзки,които го правят готово за хранене.Това е подобно на опита на Павлов с кучето. Спомняте ли си как той е обучавал куче,като е показвал храна и е звънял,а кучето отделяло слюнка,показвало,че е готово за хранене.След многократно повторение само при позвъняване без да показва храна,кучето вече отделя слюнка.



Същото се получава с диетичните напитки.Тялото се подготвя да приеме захар,но не получава и какво се случва тогава.



Приемането на изкуствени подсладители е звънецът за нашето тяло.Това,което се случва не е добро.Това е лошо,когато тялото се приготви да приема,но не получава захар.



Нашият мозък знае как да приведе в готовност тялото ни за хранене.Това е мозъчен рефлекс.Твоят мозък се подготвя още преди лъжицата да е докоснала твоите устни.



Това те подготвя да приемеш постъпващите хранителни вещества в стомашно-чревния тракт,подобрявайки работоспособността му,как хранителните вещества да се поглъщат и да се намали степента на дразнене на някой храни ,които нарушават хормоналния баланс и



създават напълняването.



СПРИ ДА СМУЩАВАШ СВОЕТО ТЯЛО.АКО ИЗПИТВАШ ЖЕЛАНИЕ ЗА НЕЩО СЛАДКО ВЗЕМИ МАЛКО ЗАХАР,НО СТОЙ ДАЛЕЧ ОТ "ОНЕЗИ" ХРАНИ.



И още твоето тяло е подготвено да регулира енергийния баланс,метаболизма ,изгарянето на калориии много други неща само при мисълта за храна.



Всеки сладък вкус е сигнал,че калориите са на път и пълен комплект от хормонални и метаболитни връзки са готови за тези калории.



Когато мамите тялото си похапвайки вместо сладки калории химически заместители без калории като аспартам ,захарин и други форми и дори натуралната стевия това води до объркване в тялото и до извесното вече последствие с напълняването.Едно важно научно изледване доказва,че приемането на изкуствени подсладители води до увеличаване на апетита многократно и повишаване на теглото драматично бързо,а метаболизма в тялото рязко спада.Както и тези които приемат изкуствени подсладители натрупват по-голямо тегло и мазнини.



Нека внимаваме-заобиколени сме от "зравословни храни" и диетични напитки пълни с изкуствени подсладители.Те всъщност причиняват напълняване.



Итака основният извод е СПРИ ДА ОБЪРКВАШ СВОЕТО ТЯЛО.



Сложи си просто малко захар в чая или кафето и се наслождавай






Петя Попова



консултант по здравословно хранене



понеделник, 3 октомври 2011 г.

ПРАВИ ЛИ ТЕ ТВОЯТА ХРАНИТЕЛНА АЛЕРГИЯ ДЕБЕЛ?




Твоята храносмилателна система,може би те прави дебел.Трудно е да се повярва,но е много вярно.Искам да опиша защо микроорганизмите в храносмилателната система преобръщат процесите в организма и влияят на имунната система и стоят зад нашите излишни килограми.
След като са наблюдавани стотици пациенти,съвременните изследвания могат да обяснят този феномен
Появи се необходимостта от създаване на добавки,на базата на новите разбирания за тялото като единна система съставена от отделителна система,имунна система,детоксикираща система,хормони и всичко е свързано.Това е мощно доказателство за отношението на този ключ-причина за повишаване на килограмите и причиняване на заболявания и ще ти помогне да запазваш килограмите си.
На пример познавам пациенти,които свалят значително тегло само с отделяне и премахване на алергичните им храни от тяхната диета.
А също така съм наблюдавала,как пациенти свалят 7-10кг при промяна на микрофлората на чревния тракт.
Една жена 38-годишна със хронични стомашни киселини и рефлукс,акне и дебела с болки и синдром на раздразнени черва и газове.Тя опитваше всякакви познати диети без успех.
Това е често срещан проблем при жени със стомашни проблеми-със сомашни киселини и небалансирана микрофлора,което я прави чувствителна към храните.
Но когато такава жена спре да приема алергичните храни и приема пробиотици за подобряване на вътрешната микрофлора тя може да свали 15кг за няколко месеца и всички останали симптоми ще изчезнат също.
Големият дебат в медицината е,кое е първо напълняването или стомашните киселини.
Аз винаги съм вярвала,че стомашните киселини водят до напълняване.Твърденията,за влиянието на смущенията в месечният цикъл вече са отхвърлени.
Нека резюмирам какво да предприемем в три лесни стъпки.
-да премахнем храните към които сме алергични-те образуват газове,киселини и дразнят стомаха,
-да балансираме микрофлората в стомашно-чревния тракт -за целта помага прием на пробиотици.
За целта препоръчвам следния пробиотик
http://www.flp.bg/bg/P_Probiotic_bg.htm
Petya Popova
дистрибутор на алое вера и хранителни добавки
pette@abv.bg