събота, 29 юни 2013 г.


ЕДНА ДИЕТА,МОЖЕ ДА ЛЕКУВА ПОВЕЧЕТО БОЛЕСТИ
Ако можеш да решиш своите здравословни проблеми и да загубиш няколко килограма от теглото си само за 10 дни?
Това е удивителна претенция,трудно е да се повярва,нали?Но аз видях това чудо много пъти в своята практика,а сега са много хората,които следват моята страница и споделят моите интереси и аз започнах да вярвам.
Моята истинска задача е да помагам на хората да се чувстват по-добре.
Защото бях сериозно болна,което доведе и до напълняване.Зная какво е да се събуждаш всяка сутрин и да не можеш да избягаш  от 1001 причини да не се чувстваш добре.
Сега за десетина дни може да откриеш причината и да промениш много неща,дори с по-сериозни заболявания.
Традиционната медицина определя и класифицира всички болести като случаи,но тя не търси причините за пораждането им.
Пътят за истинско лечение на хроничните заболявания  и адресиране на проблемите с теглото е откриване корена на проблема,откриване на причината и освобождаване от него.Това е помощ за тялото да се лекува.
Две главни причини,хората да са болни са:
-ТОКСИЧНОСТ
-ОКСИДАЦИЯ
Задачата е за 10 дни  много бързо да спрем това,което ни прави токсични  и оксидантните процеси в тялото ни-захар,кафе,фабрични напитки и храни и да добавим истински храни,които детоксикират и потушават оксидацията.Като се храним с истинска храна,намаляваме потенциалните алергени  изчистваме  коликите имаме дълбок релакс и възстановяване.Това е времето,кога чудото става.
Научните изследвания поддържат,че ролята  на токсикацията и оксидацията е изумителна,но повечето доктори не знаят как да помогнат на своите пациенти,какво да направят с тях.
Мисли за това,като експеримент и опитай да докажеш на себе си.Не ми вярвай.
Зная,че има много хора,които изпитват болки,чувстват се уморени,разсеяни,имат проблеми с паметта,депресирани,с главоболие,с алергии,след менструален синдром ПМС,кожни проблеми,неща,които може въобще да не са болести,но ги карат да не се чувстват великолепно.
Кажи,чувстваш ли се напълно жив,кипящ от енергия,искащ да поздравиш деня с ентусиазъм?
Колко от нас наистина го могат?
Зная,че това е възможно за повечето хора.Лошата новина е,че повечето хора,не знаят защо не се чувстват напълно живи и здрави.И не свързват това със своето поведение и своите навици.
Ключът на изграждане на здравето е откриване на причините и създаване на  правилни условия за тялото и душата за да победим.Не да вземаме други лекарства.
Тези,които вече изпробваха дават отзиви:
-След промените в начина на хранене и начина на живот открих,че съм зависим към глутен.Шест седмици след прилагане на вашия план аз свалих само седем кг,носъщо така и високото кръвно,нямам газове,нямам стомашен дискомфорт и хълцане,които имах преди този опит,няма ги тъмните кръгове под очите ми.Вече не съм депресиран.
-Чувствах се ужасно,нямах мотивация да следвам моя план-включващ по 45-60минути йога и тренировки,Прочетох мненията на други и ги харесах вече не се наслаждавам на храната,която е лоша за мен и ям само храни,които са добри за мен.
За жалост,да не се чувстваш добре не е достатъчна мотивация за повечето хора.И  съм учудена и дори ядосана,че има много,които се влияят от тяхното мнение.Много от приятелите споделят за дискомфорт
Аз ще експериментирам е нормален начин да остаряваш,добивайки опит.
И само се нуждая да ме научиш за да го допусна.
Колко се радвам, когато получа такава възможност да бъда полезна.
Петя Попова-лечение с хранене
pette@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар