сряда, 29 юни 2011 г.

ЗАГОВОР,КОЙТО ТЕ ПОДДЪРЖА ДЕБЕЛ



КАК ФАРМАЦЕВТИЧНИТЕ КОМПАНИИ И ХРАНИТЕЛНО-ВКУСОВАТА ПРОМИШЛЕНОСТ ЗАГОВОРНИЧАТ,ЗА ДА ВИ ПОДДЪРЖАТ ДЕБЕЛИ


Най-големите гиганти-хранително-вкусовата и фармацевтичната промишленост от години карат обществото да вярва в мита за бедните на мазнини храни.Насърчавайки консумацията на бедни на мазнини храни,те не се базират нито на научни данни,нито на информация от системни медицински изследвания.Тъжната истина е,че много доказателства насочват към мисълта каква е причината да поддържат тези неоснователни и нездравословни вярвания -само финансова печалба.

Фармацевтичните компании внушават,че единственият и най-значим фактор за развитие порок на сърцето е лошия холестерол.А истината е,че това е съотношението между лош и добър холестерол.Фармацевтичната промишленост поддържа това твърдение не защото го подкрепят научни факти,а защото основният клас предлагани лекарства за лечение на високия холестерол са статините,намаляващи лошия холестирол,а те са най-продаваните в света.
Истината е,че съотношението между добър и лош холестирол зависи от типа на консумираните въглехидрати,а не от количеството мазнини.Лошите въглехидрати са съществена суровина за хранително-вкусовата промишленост и за бедните на мазнини продукти.Подмяната на рафинирани въглехидрати,като хляб,макарони,ориз и захар с доби-здравословни като зеленчуци бобови култури,пълнозърнести продукти и плодове ще доведе до рязко намаляване на всички болести свързани със стареенето и затлъстяването.
Petya Popova
pette@abv.bg
независим консултант и дистрибутор на Алое Вера и натурални хранителни добавки

понеделник, 27 юни 2011 г.

ДА КОНСУМИРАМЕ ПЪЛНОЦЕННА ХРАНА

ЖИВОТ В ХАРМОНИЯ С ГЕНИТЕ

Необходимо е да се храним в хармония с гените.Всеки има различен генетичен код,затова и всеки ще живее по различен начин.

Някой от нас се нуждаят от повече мазнини,протеини или въглехидрати,отколкото други.Няма диета,която да е идеална за всички.Трябва да откриеш какво е най-добре за теб
Твоят метаболизъм обаче има някой основни фундаментални принципи.

Един от тези основни принципи е да се консумира пълноценна и прясна необработена храна.
Пълноценната,необработена,истинска храна е възможно най-близко до естественто състояние на продукта.Когато купувам авокадо,ябълка,пълнозърнести храни,бадем,домат.Всичко направено и пакетирано в завод,т.е. всичко с етикет-това не е пълноценна храна.
Едно нещо ще ви препоръчам веднага-увеличете пълноценните храни в своето меню.
Petya Popova
pette@abv.bg
независим консултант и дистрибутор на натурални храни и Алое Вера

неделя, 26 юни 2011 г.

ВИНАТА ЗА ЗАТЛЪСТЯВАНЕТО НЕ Е ТВОЯ



7МИТА,КОИТО ТЕ КАРАТ ДА ПЪЛНЕЕШ

2.МИТЪТ ЗА КАЛОРИИТЕ-ВСИЧКИ КАЛОРИИ СА РАВНИ.
Когато бях студентка нашият преподавател по биохимия ни разказа,как е направен на времето ехперимент като са заложени в компютър за обработка данните на всички храни за да се разбере,коя е най-евтина и дава най много сили на организма и е най-лесно усвоима-резултатът,даден от машината бил изненадващ-оцет
Непрекъснато чувам истории за хора,които броят всяка калория,която изяждат,съобразяват се с най-новите данни за хранителната пирамида,успокоени от научните доказателства и безкрайните съвети на диетолози,че ако приемат по-малко калории,независимо от техният произход,ще отслабнат.
Какво се получава на практика,когато човек е много натоварен с работа и домашни задължения той често прибягва до полуфабрикати,независимо от съставките,но заради ниските калории.
Тази стратегия обаче не върши работа.Напротив все по-трудно отслабваш и постоянно се чувстваш гладна и уморена.
Втакива случаи трябва внимателно да се огледа дневното меню и да се премахнат всички празни калории-рафинирани въглехидрати и токсични мазнини с ниска хранителна стойност,които изпращат грешни послания за натрупване на килограми,промяна в хормоните и увеличаване на реакциите предизвикващи глад.
Промяната идва с приучаване как да планираш покупките си.Изхвърляне от хладилника на вредните храни.
За тези които са много заети и в движение е полезен малък мобилен хладилник в колата.

ЗАЩО КАЛОРИИТЕ НЕ СА ЕДНАКВИ

Свалянето на килограмите не свежда,както видяхме до намаляване на количествата храна.Ако ядеш твърде малко се отключват в организма биохимични реакции,заради,които напълняваш
Не казвам,че калориите не са важни,но по-важен е техния вид.Това има значение за твоите килограми и здравословното ти състояние.
Преди столетия Исак Нютон доказва,че цялата енергия в природата се запазва.Това е известният първи закон на термодинамиката Приложен към твоето тегло ,означава,че ако изядеш толкова калории,колкото изгориш,ще запазиш килограмите.Ако ядеш повече калории,отколкото изгаряш,ще трупаш килограми.Изглежда логично.Какъв е проблема.
НЕ Е ВЯРНО.
Да разгледаме как навлизат в кръвта различните храни-едни навлизат по-бавно,други по-бързо.

ХРАНИ,КОИТО НАВЛИЗАТ БЪРЗО В КРЪВТА,ВОДЯТ ДО НАПЪЛНЯВАНЕ.ХРАНИ,КОИТО НАВЛИЗАТ БАВНО,ВОДЯТ ДО ОТСЛАБВАНЕ.

Захарта от содата навлиза много по-бързо в кръвта,отколкото същото количество захар от зрелия фасул.Ако пиеш сода и цялата захар от нея навлезе едновременно в кръвта неизползваните в момента калории ще се натрупат под формата на мазнини.
Но ако изядеш зрял фасул и захарта от него се абсорбира постепенно имаш много по-голям шанс да изразходваш калориите.Следователно много повече ще бъдат изгорени и много по-малко складирани.И още поради високото съдържание на фибри във фасула,не всички калории ще бъдат усвоени.

Проучвания сочат,че богатите на въглехидрати диети,съставени от бързо абсорбиращи се захари увеличават нивото на кръвната захар и инсулина,причинявайки натрупване на килограми.Увеличават холестерола и триглицеридите,което води до омазняване на черния дроб и причинява по-сериозно напълняване.
При хранене с бедна на въглехидрати храна,отслабването е по-голямо,сравнено с бедна на мазнини храна.
Но същинският въпрос е какъв тип въглехидрати и мазнини са използвани.
НИСКОВЪГЛЕХИДРАТНАТА ДИЕТА е съставена от пълноценни пресни продукти -крехки животински протеини,зеленчуци,пълнозърнести храни и варива-това е основна средиземноморска храна.
Най-впечатляващо е,че ниско въглехидратните диети също водят до затлъстяване.
Ще добавя и други факти-мнозина смятат,че най здравословната закуска е овесената каша,а всъщност това е омлетът .
Един съвет добавете соево мляко ленено семе ,ядки към кълцаните овесени ядки и това ще забави абсорбирането им .
Petya Popova
независим консултант и дистрибутор на натурални хранителни добавки и алое вера
pette@abv.bg

събота, 25 юни 2011 г.

ВИНАТА ЗА ЗАТЛЪСТЯВАНЕТО НЕ Е ВАША



7 МИТА,КОИТО ВИ КАРАТ ДА ПЪЛНЕЕТЕ

1.МИТЪТ ЗА ГЛАДУВАНЕТО-ПО-МАЛКО ХРАНЕНЕ ПЛЮС ПОВЕЧЕ ФИЗИЧЕСКИ УПРАЖНЕНИЯ РАВНО НА ОТСЛАБВАНЕ.

Моята майка цял живот беше на диета.Непрекъснато ги сменяше-с течности,с ниско съдържание на въглехидрати,с ниско съдържание на мазнини,модерни диети,шейкове,готови ястия, сурови зеленчуци.И всеки път едно и също първоначално отслабва,но после си възвръща килограмите плюс няколко отгоре.Дори почти не ядеше и пак не можеше да свали килограми.
Първоначално човек би си помислил,че крие какво точно яде и яде повече отколкото казва,ако самата аз не я виждах.
Защо става така,сега мога да кажа,НЕПРЕКЪСНАТИТЕ ДИЕТИ с ограничаване на калориите и частично гладуване бяха довели до загуба на мазнини и на мускули.Възвърнатите килограми са само мазнини.Така се стига до забавяне на метаболизма.Мазнините изгарят 70 пъти по-малко калории,отколкото мускулите.
в ТОЗИ СЛУЧАЙ СЛЕДВАЙКИ МОДЕЛА ПО-МАЛКО ЯДЕНЕ-СЕ ВЛОШАВА СЪСТОЯНИЕТО вместо да се отслабва се пълнее.
Petya Popova
независим консултант и дистрибутор на натурални продукти
pette@abv.bg

петък, 24 юни 2011 г.

ЕНЬОВДЕН




ОБРЕД ЗА 77 БИЛКИ И ПОЛОВИНА

Това е обред с който се открива неизвестна билка.Тя се откривала от стара костенурка,живяла наоколо,която хората познавали и наричали свещена.Всяко селище имало по една среща в годината със своята костенурка.Наричали я Кожура Коруба.На Еньовден най-възрастният я намирал и поставял в ограден с колове кръг на най-богатата на билки ливада.
От кръга имало само един изход и костенурката, известна с прозрението си,трябвало да го намери.Тя успявала само тогава,когато спирала и откъсвала половинка от неизвестна билка.После веднага се насочвала към изхода.Това била билката на прозрението,неизвестна до тогава на знахари,с която се церели неличими болести.
Изплита се Еньовденския венец от 77 билки,пуска се Кожура Коруба да откъсне една половинка от билка,за да получи прозрение за свободата си,а хората свобода от болестите.Малко детенце върви след костенурката и показва от коя билка е откъснала тя.Хората я вземат и я вплитат във венеца,който поставят над камината и от там цяла година се щипе по някоя билка от познавачите,които знаят какво лекува.
страници от Най-добрите български лечители
Petya Popova
независим консултант и дистрибутор на натурални продукти
pette@abv.bg

понеделник, 6 юни 2011 г.

ДА ВКЛЮЧИМ В ДЕЙСТВИЕ ГЕНИТЕ КОИТО ИЗГАРЯТ МАЗНИНИТЕ

Както знаем конвенционалната медицина се фокусира върху симптомите на болестите,а не върху техните причини.
В случая със затлъстяване съществува лечение,което блокира абсорбиране на мазнини,но причинява ужасни стомашни болки,придружени от неконтролирана диария,когато се консумират мазнини.Причинява също хормонален и хранителен дисбаланс,което ускорява процеса на стареене.
Едно ново лекарство блокира специалните рецептори в мозъка,които активират вълчия глад,но страничните ефекти включват депресия,напрегнатост,гадене и свиреп вълчи апетит при спиране на лекарството
Не съществува магическо хапче.За да действа ефективно едно лекарство то трябва да бъде приемано цял живот и това не означава,че ще реши изцяло проблемите ти с метаболизма
Правилният подход е да намерите и лекувате причините за затлъстяване.Това става като опознаваш организма си и работиш с него,а не против него.Да откриеш кои фактори вредят на здравето ти и да ги отстраниш.Какво е нужно за да станеш по-силен.Откривайки верните отговори,работейки в тази посока,отслабване става почти автоматично,без усилия.
Petya Popova
консултант по здравословно хранене
pette@abv.bg