сряда, 25 март 2009 г.

МОЯТА МЕДИТАЦИЯ


Чета за медитацията,как добре отпуска,успокоява,влива нова сила,носи творческа енергия.И си мисля,та аз все това съм правила,без да знам че е медитация.При нас му казват творчески процес.Щом се захвана с любима моя работа и така се отпускам и вдъхновявам,че силите ми нарастват и правя чудеса.Сигурна съм,че всеки е правил това.Ето аз например си имам любимо творческо ъгълче,сядам,грабвам си гоблена и мисълта ми отпътува на високо и далеко,броди броди и ми донесе някоя идея.И всичко става като по чудо,защото виждам как под иглата ми се раждат картини.Шия си така и когато стана съм като преродена.Може да опита всеки,който почувства нужда,да започне нещо,което харесва.От личен опит знам,че няма нищо по-хубаво от това да обичаш работата си.Тогава животът си тече по-леко и ти си по-усърден и по-успешен.Народната мъдрост е казала-насила хубост не става.

Затова и най-успешни са тези,които не ръководят,а вдъхновяват.А какво по-вдъхновяващо от личния пример.Представям си в каква държава ще живеем,ако има кой да ни вдъхновява.Всеки ще прави това,което му носи радост и успех,ще има подкрепа за най-смелите си проекти.А каква е държавата от щастливи хора?И това не са само мечти.Можем да го направим,от нас зависи.

ЧЕСТИТО БЛАГОВЕЩЕНИЕ!
ПЕТЯ ПОПОВА

Няма коментари:

Публикуване на коментар