вторник, 18 ноември 2008 г.

ЛИЧНО ОТ МЕН


Здравей,казвам се Петя Попова и искам да намеря приятели,които също като мен предпочитат здравословния живот.Ако това си ти,ще ми бъде приятно да споделим информация.Надявам се да намерим много общи теми.Предполагам,че ще се наложи отначало да пиша за това,което аз знам,но се надявам скоро да се свържете с мен.
Аз обичам да чета за всичко ,което ни помага да сме здрави.Опитала съм много методи и имам отношение към много неща.Но това,за което основно искам да споделям е в света на храната.
Надявам се да намеря хора,които обичат да споделят.Аз самата обичам да разказвам истории.Това ме сближава с хората.Ако и ти обичаш да разказваш истории,вероятно ще станем близки.
Нека ти разкажа първата си история.

ЖИВОТЪТ МИ СЕ ПРОМЕНИ

Имах си хубав живот.Имах чудесна работа.Но не се харесвах.Не можех да нося модерните дрешки.А имах и страхотно главоболие.Дори и да приемех външността си,не бях съгласна да живея с болката.До тогава смятах,че доброто хранене е въпрос на парични средства и означава много храна от всичко,което харесвам.И ти ли мислиш така?
Но срещнах приятел.И той ме промени.Беше най-хубавия ден в живота ми.Сега,когато се срещам с теб,си мисля дали и аз ще бъда този приятел за теб.Ако мога да помогна на един,то ще съм помогнала на целия свят.
Затова пиши ми какви проблеми имаш и нека се опитаме заедно да ги решим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар