сряда, 19 ноември 2008 г.

ЛЕК ОТ ПРИРОДАТА


КАКВО Е АЛОЕ ВЕРА?

Често наричано растение чудо или лек от природата,Алое Вера поднася приятни изненади.Познато още от древността със своите лечебни качества,това растение и днес продължава да ни поднася много здраве и жизненост.
То расте в райони с горещ и сух климат и прилича на кактус,но принадлежи към семейство лилиеви.Алоето запазва свежестта си при условия,в които другите растения изсъхват и загиват,като затваря порите си,за да предотврати загубата на ценна влага.Съществуват над 200 вида алое,но най-ценно за човека е лечебното Алое Барбадензис Милър /Алое Вера/
Свойствата на Алое Вера са познати от векове.Сведения за това са открити в папирус,датиращ от 1500г.пр.н.е.Древногръцки и древноримски лечители го прилагали като лечебна билка.Това растение е познато и в китайската, и в индийската култура.Египетските царици го използват в стремежа си за физическа красота.Във Филипините го смесват с мляко,за да лекуват бъбречни инфекции.Александър Велики завладява о. Сокотра в Индийския океан,заради алоето,което расте там и е необходимо за лечение на ранените войници.
Днес разпространението на Алое Вера в области,където не вирее,се дължи на патентования процес,наречен стабилизация.
Форевър Ливинг Продуктс притежава патенти за процеса на стабилизация,което дава възможност да постигнат качество на продуктите без конкуренция.
Контролът,който се осъществява от растението до крайния продукт и доставката му до всеки е гаранция за това,че получаваш най-доброто.
Но по интересно е да разбереш защо Алое Вера се разпространява сега в над 120 страни и има няколко милиона клиенти,а компанията достигна 2.1 милиарда оборот за последната година,който непрекъснато расте и дори във времена като кризата сега.
1. Продуктът,който донесе на много хора както и на мен много здраве.От пет години пия от него и не преставам да се учудвам на нови и нови неща,които той ми носи в борбата с различни болки и състояния на тялото ми.Аз имах сериозни причини да пристъпя към този продукт-силно главоболие,стомашни проблеми,проблеми с очите,високо кръвно,болки в гърба,наднормено тегло.Това е Алое Вера Гел.
2.Аз обичам да се хваля ,когато съм открила нещо интересно и след като открих колко добре ми действа този продукт взех и на родителите ми.После давах на всеки,който се оплакваше от болки и проблеми.Сега ми е трудно да изредя всички,които познавам ,пили от Алое Вера и получили облекчение на своите страдания.
3.Сега това е и мой бизнес .Компанията ми дава възможност да помогна на много хора,да облекча болката им и да получа дори доходи за това.Винаги съм мечтала да работя за себе си,без началник,без определено работно време,аз да вземам решения по колко да работя,с кого и за какви доходи.Получих точно това.Сега имам и друго желание да науча много хора да бъдат здрави и ако имат нужда и да получат финансова независимост.
4.Затова всеки,който има нужда да бъде информиран за здравето или за това,как да работи е добре дошъл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар