петък, 28 ноември 2008 г.

ДИЕТИЧНА ПРОГРАМА LIVFESTILE


Искам да ти разкажа за тази програма,патент на фирма ФЛП.Как стана така,че я използвах?Претърпях няколко операции и се залежах на легло.Килограмите започнаха да се трупат.Трябваше да предприема нещо за свалянето на излишното тегло.Това ще подобри здравословното ми състояние.Важно е и за кръвното ми налягане,нормализирането на теглото ще спомогне за нормализиране и на кръвното ми.Но ми казаха,че е опасно да пазя строги диети,напротив имам нужда от силна храна.Не мога да се лиша от нищо.Затова избрах диетата LIFESTILE.При нея се приемат хранителни добавки и диетична храна FOREVER ULTRA ,която представлява разтворима напитка с много приятен вкус.Освен това има и нормално хранене.Избрах тази диета,защото:
-е лесна;
-здравословна;
-не ме лишава от нищо;
-включва и нормална храна- избор от здравословните храни;
-не се гладува и бързо помага да изчезне излишния глад;
-действа чудесно и за такива като мен,които не могат активно да спортуват.
FOREVER LITE е вкусна напитка и отличен източник на качествени протеини и въглехидрати.Замества две хранения дневно.Има два вкуса-ванилия и шоколад,който аз лично предпочитам,както и ягода.Два вкусни шeйка дневно помагат да се намалят мазнините в тялото,без да губиш мускулна тъкан.Можеш да разтвориш напитката в обезмаслено кисело или прясно мляко или плодов сок,както и в комбинация с различни пресни плодове.Най-важното е,че този шейк ти дава всички витамини,минерали,ензими и аминокиселини,необходими на организма ти за да функционира правилно.
Добавям и ALOE BERA GEL или някой от разновидностите-с боровинки или праскови.Но любимият ми гел е ALOE FREEDOM-който успокоява всички болки в тялото ми и подпомага костната ми система.Тези напитки съдържат 100% стабилизирано алое вера и са полезни за тялото:
-като източник на полезни вещества:над 200 вида питателни съставки,сред които 20 минерала,18 аминокиселини и 12 витамина,включително и В12.
-като поддържа чистотата на храносмилателната система,за да може тя добре да усвоява.
Когато искаш да отслабваш,естествено намаляваш броя на приеманите калории.Затова е много важно тези калории,които приемаш да бъдат добре усвоени.Така се храниш с по-малко храна и не усещаш глад.
Включвам и NATURE-MIN-източник на калций,фосфор,магнезий десетки микроелементи.Когато се подлагаш на диета,често лишаваш организма си от храни,съдържащи важни минерали.Като ги добавиш с подходяща хранителна добавка,ще запазиш здравето си в добро състояние.Определен дневен прием от тези вещества предпазва от заболявания.
FOREVER BEE POLLEN е хранителна добавка,която осигурява огромно разнообразие от витамини ,минерали,ензими и аминокиселини.Пчелният прашец е познат като средство за повишаване на тонуса.Много помага и за премахване на излишния апетит.
Важна е ролята на витамин С за организма.Той е мощен антиоксидант и е жизнено важен за имунната ти система,защото допринася за създаването на белите кръвни телца и на лимфоцитите.ABSORBENT-C е хранителна добавка,доставяща необходимата дневна доза от вит. С без да води до предозиране.Той е необходима част от хранителната диетична програма.

GARCINIA PLUS-съдържа естествени вещества,подпомагащи разграждането на мазнините,които организма приема.Той е важен,когато искаш да отслабваш.Неговата активна съставка е хидроксилимонена киселина,която пречи на чернодробните ензими да синтезират мастни киселини и така намалява количеството мазнини,които се натрупват в тялото.Разбира се целият процес на отслабване се получава с твоите активни съзнателни действия за избор на здравословна храна с минимум мазнини.
Това е цялата програма за отслабване.Независимо дали искаш да отслабнеш,да подобриш хранителния си режим или просто да изглеждаш по-добре,тази програма е проверена изпитана и лично от мен рецепта за здравословно хранене.
Повече информация за хранителните добавки ще прочетеш на официалният сайт на компанията-www.flp.bg
Аз като независим дистрибутор на компанията,ще бъда радостна да отговоря на въпросите,които ще изникнат.Можеш да ми пишеш и лично на адрес
dve_brezi@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар