сряда, 4 февруари 2009 г.

ИЗНЕНАДА ЗА ПРАЗНИКА


Можеш да сътвориш изненада в празничния ден,ако решението е да си у дома.
Ето една рецепта,която ще бъде приета чудесно от всеки,надявам се.Самата аз експериментирах,след като се наслаждавах на кулинарна програма.

Рецептата е лесна за изпълнение.Подготовката изисква около 10 минути.Термичната обработката е също 10 минути.Можеш да вложиш цялото си въображение в атмосферата,сервирането и всичко за доброто настроение.

Ето,какво направих от сьомга-филе.

Оформените филета намазах с мед,като потапях малка лъжичка в гореща вода,гребвах малко мед и го оставях да се стича и после разнасях с лъжичката.Може да знаеш и по-добър начин,но за това се сетих.

Счуках ситно няколко ореха и добавих щипка сол и чер пипер.Поръсих филетата.

Филетата поставих в малка тавичка.

Загрях фурната за 15 минути на горен реотан и поставих тавичката високо под реотана.

След 10 мин. извадих готовите филета.

Полях с пресен лимонов сок и капнах зехтин.

За гарнитурата и украсата оставям изцяло на теб.

Филетата имаха страхотен цвят и вкус,много сочни с хрупкава обвивка.

Аз добавих с филето и чаша вино.

Оставям те да се развихряш .Приятни моменти!


JAPANESE MAGNOLIAS

http://www.metacafe.com/w/yt-M4-CGg2d6YM/

Enjoy!
petya

1 коментар:

  1. Опитвала съм скумрия с мед и беше адски вкусно. Сигурна съм, че твоята рецепта ще стане още по-добре. Бих я направила на идващия празник на влюбените, но мъжката част на вечерята не си пада по експериментите. Затова ще запазя предложението ти само за мен (колко егоистично ;)

    ОтговорИзтриване